Wie had van te voren gedacht dat het op 25 april zo warm zou zijn? In ieder geval prima weer voor ons jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi.

Dit jaar werd het schoolkorfbaltoernooi voor het eerst op een woensdagmiddag georganiseerd. Gezien de goede opkomst van alle 5 de scholen uit Klundert, met in totaal 19 teams, lijkt de opzet om het toernooi naar de woensdagmiddag te verplaatsen geslaagd. Behalve de deelnemers waren er ook veel belangstellende ouders, leden en docenten op het korfbalveld te vinden.

Ook de spelletjesmiddag was weer uitstekend verzorgd door Miranda Keller. In totaal deden er 60 kinderen mee aan de spelletjes. Na optelling van de punten zijn er een aantal kinderen nog in de prijzen gevallen. Zij ontvangen binnenkort nog een prijsje. Niemand hoefde deze middag met lege handen naar huis te gaan.

Alle deelnemers van het toernooi en de spelletjes kregen een medaille van de commissie 650 jaar Klundert. Deze commissie had ook een 1e,2e en 3e prijs beschikbaar gesteld, en wandtegeltjes voor de winnaars in de poules. De prijzen werden persoonlijk door de graaf en gravin van Strijen uitgereikt.

In de spannende finale wist het Palet met 2-0 te winnen van het eerste team van de Molenvliet. De Rietvest 1 werd 3e in de oudste categorie.

Winnaars groepen 5/6: Poule E: Molenvliet 5. Poule D: Bastion 4. Poule C: Bastion 3.

Zoals elk jaar wil ik weer alle vrijwilligers bedanken die deze dag actief waren. Mede dankzij jullie hulp kunnen we terugkijken op een geslaagd toernooi. Bedankt!

{gallery}/schoolkorfbal/2007{/gallery}