Nu het voetbalseizoen in de eredivisie is afgelopen, wordt er al met een schuin oog gekeken naar het WK. Ook binnen DSO begint de 'Oranjekoorts' langzaam te komen. Zal het Nederland nu wel lukken de titel te pakken?

Tijdens deze editie wordt er weer een WK-pool opgezet. De opzet is hetzelfde als andere jaren. Na een e-mailbombardement van mensen die mee willen doen, heb ik mijn best gedaan alles online te zetten. Dit is gelukt.

Inschrijven kan vanaf nu via de website www.korfbal.net/wk2014

Deelname kost 5 euro per persoon, graag overmaken naar bankrekeningnummer 526026456 op naam van Frank Posthumus. Vermeld hierbij duidelijk dat het om geld van de WKPOOL 2014 gaat.
Betaling moet uiterlijk 12 juni 18:00 binnen zijn. Is dit niet het geval, kun je helaas niet meedoen en zal ik je inschrijving verwijderen.

Per persoon 1 inschrijving en de pool is alleen voor leden of begunstigers van DSO Klundert.

Succes met voorspellen en veel plezier alvast tijdens het WK.

Frank Posthumus