Zoals al een paar keer voorbij is gekomen bestaat onze korfbalclub dit jaar 25 jaar onder de naam DSO. Voor deze aangelegenheid is op 27 juni een feestdag georganiseerd voor alle leden. Aangezien nu al iedereen 27 juni in zijn agenda heeft gezet, om gezellig heel de dag op onze mooie accommodatie aanwezig te zijn, kunnen we verder in gaan op het thema en het programma. Met het thema ‘Beach’ blijven we in de beloofde zomerse sferen en zal de feeststemming meer dan aanwezig zijn.

Met invloeden van dit thema, zal er allereerst op vrijdagavond op 26 juni een feestavond georganiseerd worden voor alle jeugd. Van 19:00 tot 21:00 zijn de kangoeroes tot en met de D’s welkom. Vanaf 20:30 – 23.00 uur mag de rest van de jeugd komen, waarbij de D’s zelf mogen beslissen of ze blijven of niet. Het zal een avond worden vol met leuke spellen, zomerse feestmuziek, een lounge gedeelte en een bar waar jullie zelf lekkere cocktails kunnen maken (alcohol vrij natuurlijk).

Op zaterdag om 10 uur beginnen we met een warming-up voor alle jeugd, dus de teams B, C, D, E, F en kangoeroes.  Na deze warming-up is er voor jullie een 6-kamp met onder andere het Beach korfbal!  Deze zeskamp duurt ongeveer tot 13.00 uur, en wordt afgesloten met een lekker broodje knakworst voor alle deelnemers.

Om half 2 zal de warming-up voor de volwassen (vanaf de A’s) beginnen. Die vervolgens ook tijdens de 6-kamp gaan strijden voor de winst! Wanneer iedereen is uitgesport of uitgesupportert, krijgen jullie de mogelijkheid om je thuis even op te frissen en op te tutten voor de feestavond.

Zaterdagavond vanaf 20:00 uur zijn alle volwassen leden (vanaf A) met hun partner van harte uitgenodigd voor een zomerse feestavond. Met allerlei lekkere hapjes en drankjes die passen bij het thema en een spetterend feest als afsluiting, zal er voor iedereen wat wils zijn.

Inmiddels hebben jullie al een uitnodiging in de bus gekregen. Voor de zeskamp is het nodig om je van te voren op te geven. Dit is mogelijk tot 13 juni, dus wacht hiermee niet te lang. Je kunt je opgeven door middel van het opgave strookje, maar ook via email, namelijk Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij van de 'Summer party commissie' hopen dat elk lid van jong tot oud, aanwezig zal zijn, zodat we met z’n allen kunnen vieren dat we al 25 jaar als DSO zijnde zo’n mooie vereniging zijn!