Dit jaar voor het eerst een braderie van twee dagen. Eén dag minder om onze vereniging te presenteren en op de kaart te zetten in Moerdijk. Dit jaar ook met alleen oude, vertrouwde ingrediënten. Zoals onder andere enveloppen trekken, touwtje trekken, boodschappen raden en uiteraard bij een korfbalvereniging hoort korfschieten. Ondanks het tegenvallende weer mogen we niet klagen over de belangstelling voor DSO.

De braderiecommissie van DSO wil dan ook alle bezoekers van de braderie in Klundert 2015 hartelijk danken voor hun bezoek en belangstelling. Ook onze hoofdsponsor C1000 Strootman veel dank voor hun bijdrage aan onze stand. Onze felicitaties gaan uit naar de winnaar van de boodschappenkar vol boodschappen, de familie van Dam uit het Kroonwerk in Klundert.

De winnaars van het korfschieten zijn bekendgemaakt via de website van DSO. Ook willen wij als braderie commissie uiteraard ook weer alle leden/vrijwilligers bedanken voor hun inzet! In één woord: geweldig!

Graag weer tot volgend jaar.

Namens de braderiecommissie,

Marc van den Ing