Nieuws van de Jubileumcommissie
Tijdens de zeer drukke nieuwjaarsreceptie was de jubileumcommissie, zoals beloofd, nadrukkelijk aanwezig. De entree naar de kantine was verlicht met de welbekende potten met waxinelichtjes, maar dit keer was het DSO bij kaarslicht! Verder is het jubileumprogramma voor 2009 bekend gemaakt in de vorm van een nieuwsbrief.

Nieuwsbrief Jubileumcommissie
1 januari 2009

De jubileumcommissie wenst iedereen een zeer sportief en feestelijk jubileumjaar toe.

Het programma dat wij voor dit jaar organiseren ziet er als volgt uit :

Jubileumquiz
Elke maand worden er een 5-tal vragen gepubliceerd op Internet en in de Flits. Aan het eind van het jaar wordt er onder de goede oplossingen kaartjes verloot voor de zaalfinales van 2010. De antwoorden kunnen via mail gestuurd worden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ingeleverd worden bij Daisy Schreuders of Ria Verkijk.

Seniorenkamp
Op 17, 18 en 19 april wordt eenmalig een seniorenkamp gehouden. We hebben plek voor ruim 55 deelnemers er hebben zich tot nu toe 45 aangemeld. Patrick Michielsen is de kampvader.

Jeugdkamp
Tijdens het pinksterweekend, 29, 30 en 31 mei wordt er een spetterend jeugdkamp georganiseerd. Dit zal gehouden worden op het korfbalterrein en is gratis voor alle deelnemers.

Grote verloting
In mei krijgen we als vereniging de taak om 4000 loten van 1 euro per stuk aan de man te brengen. Dit wordt via een huis aan huis verkoopactie door alle leden en donateurs gedaan.

Fancy Fair, Vriendentoernooi, Familietoernooi
Op zaterdag, 13 juni wordt de Fancy Fair gehouden. Tevens vindt dan ook het vriendentoernooi en familietoernooi plaats. De trekking van de grote verloting komt ’s avonds aan bod.

Dubbelschiettoernooi, Beachkorfbal en Afscheidsfeest
Op zaterdag, 20 juni vind de afsluiting van het korfbalseizoen plaats in de vorm van het dubbelschiettoernooi en een beachkorfbaltoernooi.
’s Avonds is dan een knallend afscheidsfeest van onze oude kantine.

Feestweek
Op 2 september bestaan we officieel 50 jaar. Dit wordt gevierd met een feestweek van 7 tot en met 12 september. De onderdelen hiervan worden in een later stadium medegedeeld.

Opening nieuwe kantine
Als de nieuwe kantine gereed is, wordt hier op zaterdagmiddag, 12 september een openingsreceptie gehouden. Hiervoor worden ook alle oudleden uitgenodigd.
Als de nieuwe kantine nog niet gereed is, wordt dit uitgesteld.

Jubileumfeestavond
Op zaterdagavond, 12 september wordt er in de Niervaert een feestavond gehouden voor alle leden en donateurs vanaf 16 jaar. We hebben hiervoor al een goede band kunnen regelen, die zeer gevarieerde muziek kan spelen. Voor ieder wat wils dus.

De Jubileumcommissie :
Corrie van Bezooijen, Ad van Es, Rob den Hollander, Stefanie van Kaam,
Marianne Posthumus, Daisy Schreuders, Ria Verkijk, Willem Willeboordse

Foto's van de nieuwjaarsreceptie zijn te zien op :