Houd deze datum vrij in jullie agenda, want op deze laatste korfbaldag voor de zomervakantie gaan we helemaal in zomerse sferen.

Omdat DSO dit jaar 25 jaar bestaat als zelfstandige korfbalvereniging wordt er op 27 juni een feestelijke dag voor alle leden georganiseerd. Hiervoor is een werkgroep in het leven geroepen die al dit leuks voor jullie gaat organiseren. De werkgroep bestaat uit de volgende personen: Erik Keller, Martiena Bosters, Tessie Vermeulen, Tessy de Vos, Jeanine Commereuc, Roeland Strootman, Atie Commereuc, Marianne Posthumus.

Er wordt een heus beachkorfbalveld aangelegd op ons terrein. Gedurende de gehele dag zullen er sportieve activiteiten georganiseerd worden, waaronder dus ook korfballen op je blote voeten in het zand. Alle leden zijn uitgenodigd, ‘s-morgens de jeugd, ‘s-middags de A-jeugd, senioren, midweekteams en kombifitters.

Natuurlijk sluiten we de dag af met een gezellige feestavond in zomerse style !

Reserveer deze datum dus nu al in je agenda, want het belooft een heel spektakel te worden, wat je niet wilt missen.

Verdere informatie volgt nog.