Alle ins- en- outs over Mart Stam deze keer te lezen in 'Onze vrijwilliger".

Je bent al een poos actief als vrijwilliger bij onze club. Wat zijn taken die je zoal op je hebt genomen of nog steeds uitvoert?
Ik ben trainer coach geweest bij jeugd en A teams. Op dit moment maak ik deel uit van de kantinecie en doe ik de inkoop voor onze kantine en dat alweer een jaar of 10. Tevens zit ik sinds februari 2013 in het bestuur met de portefeuille Materiaal en Accommodatie.

Hoe ben je eigenlijk vrijwilliger geworden?
Toen Rik ging korfballen werd ik gevraagd,  na een tijdje, om in te vallen bij het coachen. Met als gevolg dat ik het seizoen daarna gevraagd ben om dit team te gaan trainen en coachen.

Waarom vind je het belangrijk iets extra's voor DSO te doen?
Het is onmogelijk om een vereniging draaiende te houden zonder gemotiveerde vrijwilligers. Wij zijn een bloeiende vereniging die heel goed bekend staat in Klundert en de wijde omtrek. Dit moet minimaal zo blijven en het liefst zou ik zien dat dit nog zou groeien.

Verder nog iets te vertellen over je inzet voor de club?
Ik heb het tot nu toe altijd graag gedaan en zolang als ik er plezier in heb zal ik het blijven doen.

BEDANKT voor het interview en je inzet! We hopen dat je het nog lang zult blijven doen.