Het rookbeleid op openbare plekken is meer dan ooit 'trending topic'. Zo was er ook afgelopen week weer veel te lezen in het nieuws over dit onderwerp.

Wij willen als DSO een gezonde vereniging zijn en daar hoort een bepaald beleid bij om dit te realiseren. Daarom hebben wij besloten een rookbeleid op te stellen, met als uiteindelijke doel: een rookvrije vereniging.
Dit willen wij niet van de een op andere dag doen, maar juist stap voor stap.

De eerste stap willen wij direct zetten door de rookplek aan de hoofdingang weg te halen. Vanaf vrijdag 31 maart is het niet meer toegestaan om bij de hoofdingang te roken, zodat ieder lid en met name kinderen de kantine 'rookvrij' kan binnenkomen.
De andere rookplek, aan de kant van het terras, zal voor nu blijven. Wij verzoeken jullie dan ook om daar je sigaret te doven.

Heb je vragen of tips met betrekking tot het rookbeleid binnen onze vereniging, vraag het gerust aan een van de bestuursleden.

Namens het bestuur,

Daphne Strootman