Ook volgend seizoen zal Piet Klootwijk de selectie van DSO onder zijn hoede nemen.

Sinds het begin van dit seizoen heeft Piet zich volledig en op een positieve wijze ingezet voor de selectie van DSO en voor de vereniging DSO in totaliteit. Mede op initiatief van Piet is bijvoorbeeld weer gestart met de pupil van de week en is de startersdag in het leven geroepen.

Zowel het bestuur, de TC als de selectie van DSO zijn tevreden over de inzet van Piet Klootwijk en de bijdrage die hij levert aan onze vereniging. Piet geeft aan zich als "verenigingsman" ook goed thuis te voelen binnen DSO.

Piet, de TC en het bestuur van DSO willen hier dan ook graag in het seizoen 2009 – 2010 een vervolg aan geven.

Wij wensen Piet en de selectie een goede samenwerking, veel spelvreugde en goede resultaten toe voor het komende seizoen.

De TC

Piet Klootwijk