In de laatste Flits is door een misverstand een stuk tekst weggevallen bij de teamindelingen. Hierdoor staan de A's niet vermeld en de bijbehorende toelichting bij de teamindelingen senioren en junioren. Bij deze alsnog het ontbrekende stukje tekst.

Selectie DSO A1 en A2

Heren Dames
Sjoerd van Bezooijen Jessica den Bakker
Jeroen van Dam Caroline van Bezooijen
Tim van Kaam Martina Bosters
Luuk van Oers Jeanine Commereuc
Remco Posthumus Sofie van Dijk
Frank Posthumus Kelly Endeman
Ben Stam Veerle Logghe
Luuk Verkijk Mandy de Ruiter
Robert van de Werken
Azemina Saldic
Daphne Strootman
Birgit Verkaik
Anouk Vermeulen
Jennifer Verschuren

De selectie van DSO A1 en A2 telt 9 heren en 13 dames. Het aantal dames is behoorlijk veel. Dit komt doordat er bij de jeugd, naast de twee gemengde C-teams, geen B team gemaakt kan worden. Hierdoor schuiven Azemina en Veerle door naar de A’s. Ook het maken van een extra A3 team is niet mogelijk. De TC hoopt dat dit probleem eenmalig is en volgend seizoen kan worden opgelost.

Tijdens de voorbereiding wordt, mede afhankelijk van mogelijke blessures, door Sander, Rob, Johan, Olaf en de TC bepaald hoeveel spelers er in A1 en A2 zullen spelen.

Zoals jullie allemaal kunnen zien zijn er bij verschillende teams nog onzekerheden (blessures, aantal spelers, ed.). In overleg met de trainers, spelers en de TC proberen we tot oplossingen te komen. Als er niet spelende leden zijn die het komende seizoen toch graag weer een balletje willen gooien, meld je dan bij één van de TC leden. Je bent van harte welkom!

Als er nog vragen zijn of als je je naam mist, neem dan contact op met Kees Ploeg of Herbert Giljam van de TC.

Namens de TC,
Herbert Giljam