Afgelopen zaterdag was het begin van een mooi en leuk begin (sportief gezien dan!!) van een nieuw seizoen bij DSO.

De dag begon met een trainingsclinic o.l.v. de hoofdtrainer van DSO, Piet Klootwijk en de selectie van DSO was aanwezig om hem te assisteren bij de clinic. Ongeveer 50 kinderen waren aanwezig bij deze training. Na de training werd een leuke groepsfoto gemaakt van alle aanwezige. Na deze clinic waren er voor bijna alle teams een oefenwedstrijd tegen de teams van RWA uit Rhoon. Bij de jeugdteams waren de resultaten wisselend. Sommige wedstrijden werden overtuigend gewonnen, andere helaas net verloren.

Dat kon helaas niet worden gezegd bij de senioren. Zij hebben helaas alle wedstrijden verloren. Ook DSO 1 - RWA 1 gingen onze gasten uit Rhoon aan de haal met de overwinning en de taart. De jubileumcommissie had een taart voor de winnende ploeg ter beschikking gesteld. DSO 1 speelde een goede eerste helft wat resulteerde in een ruststand van 6-5. het goede spel kon helaas niet in de tweede helft worden doorgezet, waarbij RWA ook net wat scherper schoot dan DSO. DSO 1 verloor uiteindelijk met 11-14.

We kunnen terugkijken op een geslaagde dag, sportief gezien, waarbij het weer dit jaar gelukkig geen spelbreker was, maar spelmaker!!

De foto's van trainingsclininc:

{gallery}/algemeen/2009/Verslagstartersdag{/gallery}