Met een overwinning op rivaal Vios (de 4e keer dit seizoen!) hebben we het kampioenschap binnengehaald. De basis hiervoor was al voor de zaalcompetitie gelegd met 7 overwinningen op rij. In de zaal kregen we het helaas net niet voor elkaar om de titel en promotie te pakken. Maar terug op het veld hebben we de draad weer goed opgepakt, met een dikverdiend kampioenschap als gevolg!

Uiteraard krijgen de spelers (en trainer) van dso1 hiervoor de meeste complimenten maar ook Debora, Monique, alle spelers van dso2 en Patrick (en de reserves van dso3 bij de uitwedstrijden) hebben hierin hun aandeel gehad. Klasse!!

Tot slot dank aan het 'sfeerteam' en iedereen die op grote of kleine wijze heeft meegeholpen aan de fantastische aankleding van de kampioenswedstrijd en feest. Het was geweldig!!

Namens DSO 1, BEDANKT!!

Marcel Versteeg