DSO B1 is bezig aan een goed seizoen, waarbij vooralsnog op 100% winst wordt gedraaid. In de wedstrijd tegen Good luck B2 werd niet gebroken met die trend.

De uitwedstrijd werd al met 2-9 gewonnen van Good luck, maar de vraag is altijd maar of dat ook zou gaan gebeuren in de thuiswedstrijd. Onder bezielende leiding van Jasper en Mark (als kon laatstgenoemde niet meer coachen ivm werk) begon het B1 om 10.15 uur aan haar wedstrijd.

Dat die gewonnen zou gaan worden was wel vrij rap zichtbaar; ook deze wedstrijd liep de doelpunten machine gesmeerd en binnen afzienbare tijd was er een voorsprong, waarvan al wel duidelijk was dat die niet meer in gevaar zou komen. Met 9-0 werd de rust ingegaan en de instructie moet zijn geweest dat die minimaal verdubbeld moest gaan worden, zo leek het voor het publiek.

Met prima gevarieerde aanvallen werd er in het tweede bedrijf evenzoveel punten bereikt als in het eerste bedrijf. Oftewel: 18-0! Een monsterscore, waarbij alles lukte deze week.

Het K-woord lijkt op te doemen in de verte, nu maar eens zien of de komende weken met deze druk omgegaan kan worden!