Vorige week werd gewonnen door het C1 van de voltreffers in de uitwedstrijd met 14-0 en te hopen was dat ook deze week dit geevenaard kon gaan worden.

Op een zonnige zaterdagdagochtend blies scheidsrechter Marcel iets na 11.15 uur op de fluit voor de thuiswedstrijd tegen de zwart-roden van de voltreffers. Even daarvoor hadden de spelers en speelsters nog hun trainersteam van het vorige seizoen geeerd met een kleinigheid als aandenken voor hun seizoen(en) hiervoor, en wat het daarna hoog tijd om nu voortvarend van start te gaan.

Ook deze wedstrijd was de doelstelling van Benjamin en Martiena weer om minimaal 8 punten te scoren, want normaliter win je dan wel de wedstrijd. En jawel, ook deze doelstelling werd weer behaald door het C1, door weer 14 punten te scoren. Helaas kregen ze er wel 2 tegen, maar dat maakt het voor de tegenstander natuurlijk ook nog een beetje draaglijk.

Echter was er behalve de voltreffers nog een tegenstander, geel-zwart van kleur. 3 van de teamleden wisten ze voor een 10 tal minuten uit te schakelen. Wouter, Esmeralda en Anne (van Drimmelen) werden gestoken door wespen tijdens de wedstrijd en moesten zich laten behandelen hiertegen. Voor de meeschrijvers: een papje van paracetamol met water op de wespensteek smeren, en de prikkende pijn verdwijnt snel, zo wist 'oma' Miranda Keller te vertellen. En warempel: het werkte nog ook!

Op naar de volgende wedstrijd, komende zaterdag thuis tegen Juliana, waar de seizoens-ouverture jammerlijk en onnodig verloren werd. Nu maar hopen op eerherstel!