Het mooie weer was besteld en toen de winst nog…. DSO 6 speelde thuis tegen Good- Luck uit Middelharnis. Leuk want het was de kampioenswedstrijd en tevens de enige senioren thuiswedstrijd omdat het 4e helaas niet door kon gaan. Good- luck staat er niet bekend om alles gemakkelijk uit handen te geven. Dat was soms ook best aardig te merken. Toch wist DSO een kleine voorsprong op te bouwen en later zelfs de winst te pakken. Proficiat met het kampioenschap.

DSO jeugd
DSO C1 is goed op koers voor het kampioenschap. Zij speelden een aardig simpele pot tegen Terda. Zij gingen de rust in met een 8-1 voorsprong. De kunst is om dan in de tweede helft niet te verslappen. Dat deed DSO niet, ze bleven bij tijden zelfs erg scherp en wonnen glansrijk. Volgende week hun kampioenswedstrijd.

DSO kamp
Tijdens het pinksterweekend is DSO op kamp geweest. Het was fantastisch!

Familietoernooi en koppelschieten
Zaterdag 9 juni wordt het jaarlijkse familietoernooi gehouden. Ongeveer 10 teams hebben zich al aangemeld. Op 16 juni wordt er om de beker gestreden in het koppelschiettoernooi. Het korfbalseizoen wordt ‘s avonds afgesloten met een barbecue.

Kampioensfeestje
Op zaterdag 9 juni wordt vanaf 19.30 uur gefeest vanwege de kampioenen. DSO 1, DSO 6 en E1 zijn al kampioen. DSO B2 en C1 kunnen dat ook nog worden.

{gallery}/wedstrijdverslagen/2007/dso6_kampioen_voorjaar{/gallery}