De Rabobank schenkt ieder jaar een bedrag van 150.000 euro aan clubs en verenigingen. De club of vereniging meldt zich aan en geeft aan waarom ze het bedrag goed kunnen gebruiken.
Dat bedrag wordt verdeeld aan de hand van het aantal stemmen dat een club ontvangt. Hoe meer stemmen, hoe mooier het bedrag.

Dank voor alle hulp
Dankzij alle mensen die gestemd hebben op korfbalvereniging DSO hebben we op 30 april weer een mooi bedrag opgehaald van € 1.064
Ieder lid van de Rabobank mag jaarlijks stemmen op zijn of haar favoriete club.
Je krijgt 5 stemmen, die je mag verdelen over een groot aantal clubs en verenigingen.
Je mag maximaal 2 stemmen aan DSO geven. De rest gaat naar andere clubs.

Wil je DSO ook steunen?
Heb je een rekening bij de Rabobank, en wil je volgend jaar ook je stem op DSO uit kunnen brengen, wordt dan gratis lid van de Rabobank. Dan krijg je volgend jaar ook die uitnodiging om op je favoriete club te stemmen.

Veel verenigingen
Ieder jaar weten meer clubs en verenigingen de Rabo clubkas campagne te vinden en doen een aanvraag. Hierdoor zijn er meer stemmen nodig om een leuk bedrag op te halen

De sponsor commissie dankt iedereen die zich aan meldt