Zaterdag 6 januari stond de eerste wedstrijd van 2018 op het programma voor DSO 1 en de tegenstander was KVK. Het D2 was team van de week! En gelukkig hebben we de foto's nog!

DSO D2 is een gezellig team en dat bleek wel tijdens het maken van de teamfoto's. Daarnaast moest er voorafgaand nog geloot worden wie de pupil van de week werd. Jasper en Tessy trokken uiteindelijk de naam van Indy uit de stapel en dat zij daar blij mee was, bleek wel uit het luid gejuich van haar! Benieuwd naar de foto's? Deze kunt u hier checken!

Volgende week staat er voor DSO 1 een thuiswedstrijd tegen Scheldevogels op het programma. Een belangrijke wedstrijd, waar DSO 1 hoopt op veel support. De Kangoeroes zijn dan de kids van de week!