DSO heeft de tweede wedstrijd van het zaalseizoen niet weten te winnen. In Klundert was ADO met 13-22 te sterk.

DSO begon met Esmeralda op de plek van Martiena en verder de gebruikelijke namen aan de wedstrijd. Het waren echter de bezoekers die direct het initiatief pakten door op 0-2 te komen. Nico schoot nog de 1-2 binnen, maar dichterbij kwam DSO niet. Veel plaatsfouten zorgden ervoor dat DSO aanvallend maar weinig kon brengen. Ook werd er met weinig overtuiging afgerond en zodoende kon ADO steeds verder uitlopen. Er werd door DSO wel goed druk gegeven in de verdediging, maar de schutters van ADO waren messcherp en bleven scoren. Pas bij een stand van 3-9 kwam DSO aanvallend ook een beetje los en nog voor rust werd het verschil verkleind naar 7-10. Dat was ook de ruststand.

In de tweede helft kwam ADO direct op 7-11 en dat gat van 4 doelpunten bleef lang in stand. Steeds als DSO dacht aan een comeback was er wel weer een spits van ADO die een belangrijke goal maakte. Mandy probeerde middels wat wissels nog iets te forceren maar ook dat had geen effect. Zo'n 10 minuten voor tijd werd het verschil groter en was de wedstrijd wel gespeeld. De uitslag van 13-22 was uiteindelijk wat geflatteerd, maar de wedstrijd kende wel een terechte winnaar.

Volgende week gaat DSO op bezoek bij titelkandidaat Korbatjo. Op papier een lastig potje, maar met een flinke dosis strijdlust moet DSO in staat zijn het Korbatjo heel lastig te maken.

Uitslagen DSO:

Programma DSO: