DSO nam de bal uit en begon goed aan de wedstrijd alleen de scherpte was er nog niet. Kinderdijk staat tweede in de eerste klas en wist met een scherp schietende heer op 0-3 voor te komen. DSO kwam goed terug tot 3-4 door doelpunten van Sander B, Paul en Rubin. Hierna ging Kinderdijk met scherp schieten en liep vlot uit naar een 3-9 voorsprong.

DSO gaf de moed niet op en met goed aanvalsspel ging DSO de achterstand proberen goed te maken. Via Sander D. en Carola werd het 5-9 waarna door Rubin een strafworp werd benut. Een vrije bal van Sander D. en een mooie doorloper van Monique werd het 8-11. Sander D. scoorde met een afstandsschot de 9-12 waarna diezelfde Sander D. een strafworp onbenut liet waardoor de ruststand geen 10-12 werd maar 9-12 bleef. Al met al was het een goede en leuke 1e helft van beide ploegen.

Na de rust kwam DSO niet goed de kleedkamer uit en ging Kinderdijk door met zuiver schieten en stond er na 10 min in de 2e helft een score van 9-15 op het bord. Sander D. maakt er nog 10-15 van waarna Kinderdijk uitliep naar 10-17. Stefanie Vermeulen viel in en Rubin schoot er de 11-17 in. Door een omdraai bal van Kiki werd het 12-18.

Het vak van Sander Bijl maakte plaats voor de invallers Mandy Wigant, Jasper Kayen en Olaf Verton die de laatste fase nog mee mochten doen. Een korte kans door Sander D. na een mooie actie van Paul bracht de stand op 13-21. Kinderdijk scoorde nog 1 maal.

Eindstand 13-22 waardoor DSO uitgeschakeld is in de beker maar kan terug kijken op een goede wedstrijd tegen een sterk spelend Kinderdijk.

Aanval: Carola Eland, Kiki Lankhuyzen, Paul Langeweg en Sander Driesse.

Verdediging: Stefanie van Kaam, Monique Karel, Sander Bijl en Rubin v.Dueren d.Hollander.

Scores : Sander D 5x, Rubin 3x en Sander B, Paul, Monique, Kiki en Carola 1x.