Deze week moest DSO afscheid nemen van Toon Bol. Toon bleef tot op het laatst zijn energie steken in het aanmoedigen van de DSO teams. Hij heeft in de loop der jaren nog veel meer voor de club betekend. Wij zullen ons Toon blijven herinneren als zeer betrokken en fanatieke DSO-er. Voorafgaand aan de wedstrijden is Toon herdacht met een moment stilte.

DSO 1 moest in Zaamslag strijden voor de punten. De tegenpartij staat in de ranking onderaan dus er was een reƫle kans de punten mee terug naar Klundert te nemen. Op de site van DSO www.korfbal.net is een uitgebreid verslag te vinden van deze wedstrijd.
De wedstrijd van DSO 2 werd uit het programma gehaald. Vitesse heeft zich teruggetrokken uit de competitie.
DSO 3 speelde haar eerste wedstrijd weer op het kunstgrasveld tegen Seolto 2. De wedstrijd kwam maar moeizaam op gang en de scores gingen om en om. Dit resulteerde in een 6-6 ruststand. De tweede helft gaf hetzelfde beeld, DSO wisselde goeie momenten af met zeer zwakke en domme fouten. Aan het einde kreeg DSO 3 een korte opleving wat resulteerde in een gat van 2 doelpunten en uiteindelijk ook de winst. De einduitslag was een moeizaam 13-12, waarbij ondanks de mindere prestatie de punten in Klundert bleven
DSO 6 speelde uit tegen Good Luck in Middelharnis. Nadat er 1 minuut stilte was gehouden vanwege het overlijden van Toon Bol begon de wedstrijd. DSO kwam met 3-0 voor toen Good Luck het eerste doelpunt tegen scoorde en met 1-3 de rust werd ingegaan. Na de rust wilde het scoren ook niet echt vlotten, dit was aan beide kanten gelukkig het geval. Het zesde kwam nog op 1-4 voorsprong maar daarna ging Good Luck scoren. Met nog een paar minuten te gaan was het 4-5 in het voordeel van de gasten, helaas scoorde de thuisspelende ploeg ook, en werd het 5-5.Ook deze keer weer een pupillen uitslag. Helaas werden er nog twee prachtige doelpunten van Ria Verkijk afgekeurd, anders was de volle winst naar Klundert gegaan.

DSO jeugd
DSO F3 speelde een goede wedstrijd tegen Keep-Fit. Door het vlotte onderscheppen van de ballen die Keep- Fit speelde gunde DSO de tegenpartij weinig kansen. Renate Keller scoorde 2 keer voor de rust. Na de rust werd de voorsprong niet uitgebouwd, maar kreeg DSO wel veel kansen. Keep- Fit kwam weinig tot spel en DSO won. De strafworpen liepen ook goed, 12- 9 voor DSO.

Uitslagen 10 april

Voltreffers E2 - DSO E2 10:00
PKC F4 - DSO F1 10:00
Ten Donck F1 - DSO F2 9:00