Zaterdag 2 oktober stond de wedstrijd tegen Reeuwijk voor de deur. Reeuwijk heeft in de competitie nog geen enkele punt gehaald. Dus DSO moest winnen vandaag om deze ploeg onder zich te houden.

Na 3 minuten viel het eerste doelpunt voor DSO. Carola schoot de bal van afstand erin. Een minuut later wist Jasper, door een schotje, de 2-0 binnen te schieten. Reeuwijk kreeg wel kansen maar wist niet te scoren. Vervolgens was het Olaf die met een schot en een vrije bal de stand op 4-0 wist te brengen. Na 18 minuten wist Reewijk te scoren. Maar Jasper had een antwoord klaar en bracht hij de stand op 5-1. De laatste 5 minuten van de eerste helft liep DSO uit. Door een omdraaibal van Rubin en een schot van Jasper ging DSO met een stand van 7-3 de rust in.

Na de rust was het Reeuwijk die na 2 minuten wist te scoren. Vervolgens lag de wedstrijd een beetje op zijn gat. Zowel Reeuwijk als DSO kregen kansen,maar wisten deze niet te benutten. Het was Anita die met een schot de 8-4 binnen schoot. Een kwartier lang wist DSO niet te scoren en daar door kreeg Reeuwijk de kans om terug te komen in de wedstrijd. Met een stand van 8-6 was het nog even billenknijpen voor DSO. In de slotminuten wist DSO het gat van de korf te vinden. Rubin wist voor DSO nog 2 strafworpen de benutten en tot slot was het matchwinner Jasper die zijn 4de doelpunt binnen schoot.

Volgende week speelt DSO weer thuis tegen een oude bekende, namelijk Oranje Nassau uit Vlaardingen.

Aanval: Mandy Wigant, Carola Eland, Jasper Kayen en Sander Driesse
Verdediging: Stefanie van Kaam, Anita Lips, Olaf Verton  en Rubin van Dueren den Hollander.

Scores: Jasper 4x, Rubin 3x, Olaf  2x, Anita en Carola 1x