De zaalcompetitie begint 6 november voor een aantal DSO jeugdteams. De kangoeroes trainen in de zaal vanaf 9.00 uur.

Oefenwedstrijden
DSO 1 heeft de oefenwedstrijd vorige week tegen Ten Donck 1 winnend kunnen afsluiten. Ondanks de vele kansen en het goede spel van DSO 1 bleef de score hangen op 12-10.

DSO 2 mocht afgelopen week twee oefenwedstrijden spelen tegen Ten Donck 2 uit Ridderkerk en tegen Tilburg. Twee ruime zeges waren het gevolg. Vooral de overwinning met 22-16 tegen Tilburg was knap, aangezien Tilburg 3 in de tweede klasse speelt en DSO 2 in de derde klasse. Hopelijk kan DSO deze lijn vasthouden en meedoen om het kampioenschap in de zaal.

Op woensdag 3 november en zaterdag 6 november zullen DSO 1, 2 en A1 nog een aantal oefenwedstrijden spelen. Zie www.korfbal.net voor de details.

Kampioensavond
Afgelopen zaterdag was de huldiging van onze kampioenen in ’t Thuishonk. DSO F3 kreeg een diploma omdat zij de meeste strafworpen hadden gescoord in de competitie. DSO E1 en DSO 6 werden gehuldigd omdat beide teams kampioen zijn geworden. Voor foto’s van deze avond kun je terecht op de website.

Ledenvergadering
De algemene ledenvergadering is op 19 november in ’t Thuishonk. Leden zijn welkom vanaf 20.00 uur. Dit jaar worden maar liefst zeven jubilarissen gehuldigd.

Klik op de foto hieronder voor de foto's van de kampioensavond

DSO kampioenenavond 2010-10-30