DSO 1 heeft afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Thor uit Rotterdam waren de bezoekers. DSO 1 nam afscheid van trainer en coach Piet Klootwijk en wilde daarom zeker 2 punten pakken.

De korf werd goed gevonden en DSO 1 wist een gat te slaan. Dit werd ook niet meer uit handen gegeven en zo werden de punten binnen gehaald. ’s Avonds werd Piet Klootwijk bedankt door middel van een buffet. Aanstaande donderdag om 20.00 uur zal er in samenwerking met VVK een leuke voetbal/korfbal training plaats vinden. Komt u ook kijken?

DSO 2 had het kampioenschap al binnen, maar speelde om ongeslagen kampioen te worden tegen GKV uit Gorinchem. DSO 2 kwam nog wel op voorsprong ,maar had veel moeite om de bal door de mand te gooien.  Pas in de tweede helft  vielen de ballen er in. En in de laatste 10 minuten kon de achterstand pas worden weggewerkt. Toch nog de winst voor DSO 2. Na de wedstrijd werd DSO 2 gehuldigd.

DSO A1 vertrok zaterdag vroeg in de ochtends naar H.I. Ambacht om punten te pakken tegen DVS A2. Met een andere opstelling dan normaal startte DSO A1 de wedstrijd goed en kwam vlug op 1-3. DVS wist voor rust terug te komen tot 4-4. De tweede helft creëerde DSO A1 net als in de eerste helft veel kansen, alleen  wisten er maar een paar in te gaan. DVS wist evenveel doelpunten als DSO A1 te scoren en dus ging er helaas maar een punt mee naar Klundert.

Uitslagen

DSO 1 - Thor (R) 1 17-8

DSO 2 - GKV (G) 3 8-6

DSO 3 - Oranje Wit 5 6-18