Afgelopen weekend was een weekend van winstpunten. Met name in de seniorenteams werd gewonnen. DSO 1 gaat als een trein. Onder leiding van Marcel Versteeg worden al weken punten binnen gehaald. DSO speelde zaterdag tegen Good Luck. In de veldcompetitie kwam DSO het team ook tegen. Destijds werd deze ontmoeting gewonnen door DSO in een spannende wedstrijd.
DSO had tot nu toe 9 wedstrijden op een rij gewonnen, terwijl Good Luck er 9 op een rij verloor. Dit wilde niet zeggen dat het een gemakkelijke wedstrijd zou gaan worden.
DSO opende de score, maar Good Luck maakte al snel gelijk. DSO kwam daarna op 2 doelpunten voorsprong, maar gaf ook deze voorsprong uit handen.
Veel ballen van DSO belandde net niet in de korf, waardoor de wedstrijd wat stroef verliep voor DSO. Dankzij het goede reboundwerk van Rubin van Dueren den Hollander duurde de aanvallen erg lang, waardoor uiteindelijk wel gescoord werd. DSO ging met een voorsprong van twee punten de rust in. Pas in de tweede helft kwam DSO goed op dreef. Binnen een paar minuten stonden vier punten verschil op het scorebord. De voorsprong werd langzaam uitgebouwd en zo werd het uiteindelijk een ruime overwinning voor DSO, mede dankzij de vele doelpunten van Sander Driesse. De tiende overwinning op een rij is een feit!

DSO 5 begon de wedstrijd tegen SKV direct met twee doelpunten achterstand. Die achterstand bleek van korte duur, want DSO bouwde de score al snel uit en sloeg een gat van vijf doelpunten. Het lukte niet om deze voorsprong nog verder uit te bouwen. Even na rust stond zelfs een 10-10 gelijkstand op het bord. DSO was gelukkig aardig scherp in de afronding en vrijwel alle spelers pikten doelpunten mee en net voor het einde sotnd DSO twee doelpunten los. In de laatste minuten gaf DSO de winst niet meer weg.

DSO jeugd
DSO A1 gaat in de zaalcompetitie voor het kampioenschap en wil iedere wedstrijd winnen. Zo kregen ze afgelopen zaterdag Tjoba A2 op bezoek. Uit de cijfers leek Zeeuwse ploeg een sterke ploeg te zijn. DSO kreeg de bal uit en creƫerde meteen veel kansen. In het begin van de eerste helft was de motivatie van beide teams om te winnen erg groot en ging het gelijk op, door doelpunten van Jeanine Commereuc en Sjoerd van Bezooijen. Even voor rust zakte de tegenstander in en wist Liza Endeman de score uit te breiden. Met een 7-4 ruststand in het voordeel van DSO startte de tweede helft. Met mooie doorloopballen van de wissels Marieke Fortuin en Jean-Paul Commereuc liep DSO verder uit, maar Tjoba kwam weer terug tot 3 punten verschil. Uiteindelijk maakte het thuisspelende A-team het verschil nog groter en waren de punten binnen. Over 2 weken speelt DSO A1 tegen RWA A3 in Rhoon.

Uitslagen
DSO 1 - Good Luck 1 18-10