Afgelopen weken is er door een 5-tal leden de scheidsrechterscursus Module-A gevolgd met als inhoud het leiden van wedstrijden bij de E en F. Op een 4-tal maandagavonden hebben we met z'n allen de spelregels doorgenomen en veel geoefend met de proefexamens. Hetgeen geresulteerd heeft dat iedereen op donderdag 25 oktober geslaagd is voor het theorie gedeelte! Luuk was de beste met 0 FOUTEN! Vanaf nu gaan we de praktijk in....als na een aantal wedstrijden het niveau voldoende is zal er een praktijkexamen volgen.

Hierbij wil ik nogmaals de geslaagden van harte feliciteren : Anouk, Luuk, Veerle, Sarina en Naomi.

De complimenten van de examinatoren die merkten dat iedereen goed was voorbereid hetgeen nogal eens bij andere verenigingen tegenvalt. Met veel plezier hebben we deze korte cursus samen doorlopen. Ik zal met veel plezier hen begeleiden om ook z.s.m. het praktijk gedeelte te gaan behalen.
Graag wil ik hierbij Karolien bedanken voor haar ondersteuning en hulp en het enthousiasme van iedereen!!!
Erik Bosman