Beste DSO-ers,
Wij hebben onderstaand bericht ontvangen van de familie Posthumus met het verzoek dit op de website te plaatsen:

Beste Mensen,
Op 6 november was het 10 jaar geleden dat Nathan een eind aan zijn leven maakte. Dat is een lange tijd, alhoewel het soms zo kort geleden lijkt. In die tijd zijn er veel nieuwe herinneringen bij gekomen, waar hij helaas geen deel van uit maakt. Vandaar dat wij een herinneringsmiddag organiseren en wel op 24 november op 14.30 uur In De Ring in Klundert.

Er zijn onder jullie ook een aantal personen die Nathan niet persoonlijk gekend hebben, maar wel via ons van hem hoorden. Op deze middag kunnen jullie meer over hem te weten komen en begrijpen wat hij voor ons [heeft] betekend.

Als jullie komen wil je dan niet vergeten je aan te melden en door te geven met hoeveel personen jullie komen.
Dit om het voor ons gemakkelijker te maken om voor te bereiden, zoals het klaarzetten van de stoelen en de catering.

Ook willen wij jullie vragen om deze mail door te sturen en/of op facebook o.i.d. te zetten om meer bekenden van Nathan te bereiken. Wij hebben heel weinig adressen van school/klasgenoten van hem.

Wees welkom op 24 november!

Lieve groeten, Gaby, Meint en Coby

Hieronder de uitnodiging: