Afgelopen maandag bereikte ons het trieste bericht dat Corry Klootwijk, vrouw van onze trainer/coach Piet, op 20 april 2009 is overleden. Namens het bestuur en de gehele vereniging DSO wensen wij Piet, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe met het dragen van dit grote verlies.

Op donderdag 23 april van 19.30 tot 20.00 uur is er gelegenheid tot condoleren in uitvaartcentrum Vredehof, Lagendijk 114 te Ridderkerk.

De afscheidsplechtigheid zal aldaar gehouden worden op vrijdag 24 april om 10.30 uur, waarna aansluitend de begrafenis zal plaatsvinden. Na de begrafenis is er eveneens gelegenheid tot condoleren.

De rouwkaart wordt ter inzage in de kantine van DSO gelegd.

Als iemand een blijk van medeleven wil sturen dan kan dit naar onderstaand adres:
Ruwaardlaan 120
2983 CN  Ridderkerk