A.s. zaterdag 10 maart staan er voor een aantal jeugdteams belangrijke wedstrijden op het programma. Kom allemaal kijken!

DSO B1 speelt 'in eigen huis' een echte kampioenswedstrijd tegen Sporting Delta B4. Winst betekent kampioen, ongeacht wat de overige teams in de poule doen of wat DSO B1 een week later zelf doet tegen Keep Fit B1.

DSO B2 kan zaterdag (ook 'in eigen huis'!) een grote stap zetten naar het kampioenschap door te winnen van Good Luck B2. Bij winst kan DSO B2 een week later kampioen worden door te winnen van Terda B1.

Alsof bovenstaande nog niet genoeg is, doen ook er ook nog een tweetal E-teams mee om het kampioenschap.

DSO E1 speelt a.s. zaterdag uit tegen Good Luck E1. DSO E1 is wel afhankelijk van wat Sporting Delta E3 doet, thuis tegen DeetosSnel/Volhuis E2. De vorige wedstrijd tussen Sporting Delta E3 en DeetosSnel/Volhuis E2 werd gewonnen door DeetosSnel/Volhuis E2 dus er is nog een kansje op het kampioenschap... daarvoor zal DSO E1 zelf wel moeten winnen!

DSO E3 heeft zelf alles in de hand als het gaat om het kampioenschap. Als zaterdag de thuiswedstrijd tegen DeetosSnel/Volhuis E3 gewonnen wordt, kan DSO E3 het de week erop tegen ADO E3 afmaken. Heel misschien wordt DSO E3 a.s. zaterdag al kampioen maar dan moet de concurrent VIOS E1 punten laten liggen, uit tegen Oranje Wit E5.

Wij willen IEDEREEN oproepen om deze jeugdteams aan te moedigen en naar het kampioenschap te 'supporteren'. Uiteraard gekleed in geel/zwart en met zoveel mogelijk attributen gaan we voor de broodnodige support zorgen. Vergeet je toeters en spandoeken niet!!

Natuurlijk bent u ook van harte welkom om alle andere jeugdteams hartstochtelijk aan te komen moedigen. Voor deze wedstrijden verwijs ik u graag naar het programma in De Flits.

za 10-03-2012  10:00u  DSO E3 - DeetosSnel/Volhuis E3
za 10-03-2012  13.20u  Good Luck E1 - DSO E1 (De Staver / Sommelsdijk)
za 10-03-2012  10.50u  DSO B2 - Good Luck B2
za 10-03-2012  11.50u  DSO B1 - Sporting Delta B4 (kampioenswedstrijd!)

Namens de JTC,

Anton van Dam