Vandaag zijn de nieuwe ledencijfers bekend gemaakt in de regio Zuid-West. Dit overzicht krijgen we maandelijks en ik wil jullie dit niet onthouden. Wat blijkt: DSO doet het bovengemiddeld goed qua ledengroei! Dat is natuurlijk niet verrassend, maar het is en blijft geweldig nieuws. Het is het resultaat van een enorme inzet op onze jeugd waar we nu de vruchten van plukken. Een groot compliment voor iedereen die hier een rol in speelt is zeker op zijn plaats.

We weten natuurlijk heel goed dat we er nog niet zijn en continu moeten blijven werken aan ons ledenbestand, maar het is gewoon fantastisch om te zien hoe onze vereniging zich ontwikkelt t.o.v. andere verenigingen. Laten we er met z'n allen voor zorgen dat dit zo blijft en blijf ook vooral uitkijken naar nieuwe leden. Met name jongens zijn zeer welkom!

Hans Posthumus