In de strijd om de titel Leukste Sportvereniging van de gemeente Moerdijk gaan Karate Moerdijk en korfbalvereniging DSO aan kop. Stemmen kan nog tot en met dinsdag 31 juli. De verkiezing is opgezet voor de goede doelen Right to Play, KiKa en Spieren voor Spieren. In elke gemeente wordt de leukste sportvereniging gekozen. Stemmen kan op internet. Bij het stemmen kan men cijfers geven voor de sfeer in een club, de gezellige leden, enthousiaste vrijwilligers en een positieve uitstraling.

Er kan een titel gewonnen worden voor de beste cijfers en een titel voor de meeste stemmen. De winnaars van de gemeente Moerdijk gaan door naar de verkiezing van de provincie. De provinciewinnaars horen tijdens een Award-uitreiking wie de landelijke winnaar is. Bij het uitbrengen van een stem maakt men direct kans op een reis naar Londen tijdens de Olympische Spelen, een abonnement op de Eurosport Player en een iPad.

De vereniging Karate Moerdijk gaat aan kop met de meeste stemmen. Gevolgd door korfbalvereniging DSO en Judoclub Klundert.

DSO leidt het tussenklassement in de categorie hoogste waardering, op de voet gevolgd door VV kogelvangers en Karate Moerdijk.

tussenstand: www.leukstesportvereniging.nl

stemmen op DSO: http://leukstesportvereniging.nl/verkiezing/12198/stem/