Vanavond was de uitreiking van het bedrag van de Rabobank Clubsupport die afgelopen week heeft plaats gevonden. Karel van Dam en Roeland Strootman waren in volle spanning aanwezig bij vv SEOLTO. De eerste bedragen werden willekeurig uitgereikt. Alleen de hoogste 5 bedragen werden op het einde in volgorde uitgereikt.

DSO werd maar niet naar voren geroepen. We haalde zelfs de laatste 5 verenigingen. Dus een mooi bedrag werd per definitie gehaald. Maar zelfs bij de laatste 5 bleven we maar staan. Het resultaat was dat we zelfs de vereniging waren die het hoogste bedrag hebben opgehaald, wel €1.293,83!

Wij willen als DSO alle leden, ouders, vrienden en Klundertenaren enorm bedanken voor al jullie stemmen. Wat een super bedrag, zelfs 25% meer dan vorig jaar!

Heb je een rekening bij de Rabobank maar was je nog geen lid en heb je helaas niet kunnen stemmen? Wordt dan nu alvast lid zodat je volgend jaar zeker kan stemmen. Lid worden is gratis, je krijgt geen onnodige reclame en helpt DSO met elke stem, deze stem is namelijk dik 5 euro waard! Ga naar https://www.rabo-clubsupport.nl om gratis lid te worden.