Woensdag 3 april stond er een ‘DSO Inloopavond’ gepland waar alle leden en ouders van jeugdleden voor uitgenodigd waren. Doel van de avond: (Mee) dromen over DSO.

Voordat we gingen dromen heeft Steven ons meegenomen door “Het verhaal van DSO:” Ons DNA en normen en waarden die we bij DSO belangrijk vinden. Ons verhaal dient als basis voor het bestuur, werkgroepen, commissies en ieder lid om zich op een prettige manier door de vereniging te bewegen. Ook weten we dan wat we van elkaar verwachten en kunnen we elkaar daarop aanspreken, indien nodig.

Voorafgaand aan deze avond zijn commissies, werkgroepen en individuen gevraagd om te durven dromen en deze dromen op te sturen. In totaal zijn er maar liefst 131 dromen toegestuurd!

Deze mooie input zal dienen als basis voor het komende beleidsplan. De dromen moeten leiden tot acties om te kijken of we deze dromen waar kunnen maken met elkaar!

Diverse dromen zijn verder toegelicht en verdiept, sommige dromen leverden discussie op en sommige dromen bleken ideeën die al heel snel verwezenlijkt kunnen worden.

De vervolgactie is dat we ons verhaal verder uitschrijven en visualiseren. Op basis van ons verhaal gaan we met de dromen aan de slag.

Als bestuur proberen we de dromen te verdiepen en te prioriteren. Vervolgens leggen we dit voor aan de vereniging en nemen we het op in het beleidsplan 2019-2024.

Vervolgens kunnen we actiepunten formuleren en kunnen we deze onderverdelen in de portefeuilles van de bestuursleden, kunnen we de commissies/werkgroepen inschakelen die al bestaan of kunnen we commissies/werkgroepen oprichten om de acties uit te voeren.

Mocht je nog graag ‘jouw DSO verhaal’ of andere dromen/ideeën willen opsturen, schroom niet om dit te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Voor degenen die aanwezig waren: Hartelijk dank voor jullie input en voor degenen die hun input nog toe mailen: Alvast heel erg bedankt!

Samen zijn wij DSO en samen maken wij DSO elke keer weer iets beter. WIJ ZIJN DSO!

Namens het bestuur,

Steven en Anton