Afgelopen zaterdag hebben de meeste jeugd- en senioren teams alweer hun laatste wedstrijd van het veldseizoen gespeeld. Met meerdere kampioenen F1, E3, D2, D1, B2, B1, A1 en senioren 3 kunnen we toch terugkijken op een zeer geslaagd veldseizoen! De jeugd heeft nu lekker een weekje zeer verdiende herfstvakantie, maar de selectie moet nog 2 weken buiten door bikkelen. Kom ze dan ook zeker aanmoedigen de laatste 2 thuiswedstrijden!

We hebben veel geluk gehad met het weer, maar eventuele smoesjes over wind, zon, warmte en regen kunnen nu echt de komende tijd weer de kast in worden gezet ;-). Nu weer lekker de zaal in en hopen dat we de prestaties van het buitenseizoen minimaal kunnen evenaren, maar hopelijk zeker verbeteren!

Met de indeling van de trainingstijden hebben we weer zo goed mogelijk proberen te puzzelen, rekening houdende met de leeftijden en bijhorende bedtijden, trainers die zelf ook trainen op dezelfde dag training te laten geven en de beschikking van de zaal. Vanaf volgende week 22 oktober starten de trainingen in de zaal alweer voor iedereen die buiten geen wedstrijd meer hoeft te spelen. Dus vergeet niet je zaalschoenen alvast in je tas te stoppen en tot in de zaal :-)!