Via deze weg willen we alle teams en trainers/coaches vragen om na afloop van de training of wedstrijd de gebruikte materialen netjes op te ruimen!

De 'DSO materialenkar' is weer naar de Niervaert gereden zodat hier 6 voeten op geplaatst kunnen worden en daar heel veel palen en manden op opgeborgen kunnen worden. Verder het verzoek om de rest van de palen en voeten zoveel mogelijk tegen de muur aan te plaatsen zodat alles netjes opgeruimd en veilig is.

Wat betreft de ballen:
K5 en K4 ballen worden opgeborgen in de kast. De K3 ballen worden opgeborgen in een groot net en deze wordt in het berghok helemaal links in het materialen gedeelte bewaard. De benodigde sleutel kan worden opgevraagd bij de balie.

VERGEET NIET OM DE SLEUTEL VOOR BERGHOK EN BALLENKAST WEER IN TE LEVEREN BIJ DE BALIE!

Dus nogmaals, de oproep aan alle trainers/coaches en spelers/speelster om alle materialen zo goed mogelijk op te ruimen. De teams die als laatste trainen of wedstrijden spelen, lopen even met elkaar de spullen na en zorgen dat alles netjes achtergelaten wordt.