We gaan weer beginnen! De officieuze start vindt plaats op zaterdag 23 augustus wanneer er voor alle jeugd van de kangoeroes tot en met DSO A-teams een speciale starterstraining wordt georganiseerd.

Dit jaar geen clinic zoals voorgaande jaren maar een onwijs leuke en bijzondere starterstraining, georganiseerd door onze hoofdtrainer Marcel Versteeg en de voltallige DSO selectie. De training bestaat uit verschillende onderdelen en per onderdeel valt er niet alleen vanalles te leren, maar zijn er ook daadwerkelijk punten te scoren en te behalen!

Het beloofd onwijs leuk en leerzaam te worden dus genoeg reden om op 23 augustus 's ochtends met elkaar het nieuwe seizoen te beginnen en aansluitend natuurlijk deel te nemen aan het DSO Event dat ook deze dag plaats vindt!

Verder hebben we deze dag ook nog oefenwedstrijden op het programma staan.

Programma:
DSO selectie aanwezig:                         09.30u
Clinic Starterstraining voor DSO jeugd:    10.00u tot 11.30u

Na de clinic is iedereen natuurlijk van harte welkom op de DSO Event dat ook plaats vindt deze dag. Volop mogelijkheden tot iets te eten, te drinken en heel veel leuke activiteiten voor jong en oud.

Naast het DSO Event staan ook de volgende oefenwedstrijden gepland:

Veld 1 DSO 1 – Oranje Nassau 1 16.00u (scheidsrechter *extern*)
Veld 1 DSO 2 – Oranje Nassau 2 14.30u (scheidsrechter Jurgen Leijten)
Veld 2 DSO 3 – Oranje Nassau 3 13.00u (scheidsrechter Herbert Giljam)

Voor de oefenwedstrijd van DSO 1 zal er naar aanleiding van het overlijden van ons erelid Rinus Leijten 1 minuut stilte in acht worden genomen.