Jasper Kaijen vertelt over zijn actieve inbreng als vrijwilliger binnen DSO.

1. Je bent al een poos actief als vrijwilliger bij onze club. Wat zijn taken die je zoal op je hebt genomen of nog steeds uitvoert?
Ik ben begonnen als trainer. Samen met Miranda heb ik (heel kort) het C2 gedaan. Daarna ben ik achtereenvolgens trainer/coach geweest van het C1, A1, B1 en D1. Naast training geven heb ik een tijdje mijn stokje bijgedragen in de JTC en ik ga al 10 jaar mee als begeleider van de jeugdkampen. Naast deze taken ben ik de beroerdste niet om andere werkgroepen te helpen bij het opbouwen, klaarzetten of opruimen van activiteiten.

2. Hoe ben je eigenlijk vrijwilliger geworden?
Vanuit mijn familie is het verenigingsleven erg belangrijk. Mijn ouders zijn erg actief binnen Determinato en al van jongs af aan werd ik gestimuleerd om ook lid te zijn van een vereniging. Toen ik op een bepaalde leeftijd kwam om me in te zetten voor DSO en ik hiervoor werd benaderd, heb ik niet lang hoeven nadenken.

3. Waarom vind je het belangrijk iets extra's voor DSO te doen?
DSO is een erg actieve en bruisende vereniging met onwijs veel vrijwilligers. En om een vereniging goed te laten draaien, heb je die vrijwilligers hard nodig. De mensen binnen DSO staan altijd voor elkaar klaar en willen elkaar helpen. Daarom vind ik het belangrijk om iets terug te doen voor de vereniging. Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om me in te zetten als vrijwilliger van de club!

4. Verder nog iets te vertellen over je inzet voor de club?
Door goed samen te werken en te communiceren komt een vereniging als DSO stappen vooruit. Ik hoop dat we dit nog lang kunnen doorzetten en dat we daar met zijn allen enorm veel plezier aan zullen beleven! WIJ ZIJN DSO!

We hopen dat je nog lang je steentje wilt bijdragen!
BEDANKT VOOR  JE INZET