Wat was het een gezellige avond! Na een prachtig dankwoord aan alle vrijwilligers van Anton verscheen een heuse Vipkip in de kantine om alle vrijwilligers op creatieve en ludieke wijze te entertainen. Dankzij wat vooroverleg over de vrijwilligers en behoorlijk wat research van Marc Vrolijk werd een hilarische show neergezet, waarbij je gewoon wel moest lachen. Het meest krachtige was dat de inhoud helemaal aangepast was aan alles wat met DSO en korfbal te maken heeft. De toon was al snel gezet en de sfeer zat er direct in! Nu is dat van DSO ook een soort handelsmerk natuurlijk: sfeer neerzetten.

Meezingers, leuke anekdotes ondersteunt door beeldmateriaal en muzikale hoogstandjes maakten alles tot één geheel. Na het winnen van de kwis mocht Annika zich vrijwilliger des vaderlands noemen. Dankzij café Noordhoek werd tussen het lachen door, genoten van een hapje en een drankje.

Na het optreden werd nog lang nagepraat en zijn er alweer nieuwe plannen gesmeed om DSO met elkaar nog mooier te maken! Bedankt voor jouw inzet. Wij zijn DSO!

Foto' s vrijwilligersavond