De voorjaarsveldcompetitie van het seizoen 2020-2021 gaat helaas niet door. Dit was misschien door de meeste mensen al wel verwacht, maar dat maakt het niet minder jammer! Na de persconferentie van afgelopen dinsdag heeft de KNKV uiteindelijk deze knoop door moeten hakken, omdat de routekaart die opgesteld was hierdoor niet meer haalbaar is. Het spelen van wedstrijden buiten de eigen vereniging is namelijk opgenomen in stap 5 van de versoepelingen vanuit de overheid en hier zal (vooralsnog) op 29 juni pas een besluit over worden genomen. Hopen dus dat de competitie straks in september wel weer kan beginnen! Meer informatie over dit besluit van de KNKV is te lezen via deze link: Geen veldcompetitie in het voorjaar - KNKV.

Wel gaan we uiteraard nog onderlinge wedstrijden organiseren en komen er andere activiteiten aan! Zodra hierover meer bekend is komen we hier bij jullie op terug.