Je knippert met je ogen en de korfbalvakantie is alweer bijna voorbij. In de week van 30 augustus gaan we namelijk alweer beginnen met trainen! Jullie hebben dus nog een kleine anderhalve week om nog even wat fitter worden. Het trainingsschema staat ook al op de site.

We hopen natuurlijk dat we weer een ‘ouderwets’ korfbalseizoen kunnen draaien, want de mini-competitie van afgelopen seizoen smaakte zeker naar meer. Naast dat alle jeugdspelers en ouders/verzorgers binnenkort een infobrief zullen ontvangen, wil ik via deze weg ook nog het een en ander uitlichten voor de rest van de vereniging

Wedstrijdsecretariaat C/B wijziging

Helaas heeft Eva vorig seizoen besloten de JTC te verlaten, want zij zal zich druk bezig gaan houden in het bestuur. Eva, super bedankt voor je ideeën, meningen en inzet! En je zal ons vast nog wel eens horen als we nog wat nodig hebben ?. Met het vertrek van Eva hadden we een gat op te vullen en gelukkig wil Lotte Eland ons JTC-team komen versterken. Zij zal de taak van wedstrijdsecretariaat voor de C en B op zich gaan nemen. Lotte heel veel succes!

Clinic van spelers NL-team!

Op woensdag 1 september staat er iets heel gaafs op de planning. Er komen namelijk 2 spelers van het Nederlands korfbalteam een clinic geven! Dit zal om 18:30 uur plaatsvinden en zij zullen de clinic geven aan de D1 en C1. Maar uiteraard zijn de andere jeugd teams ook van harte welkom om op de andere 2 velden tegelijk mee kunnen trainen en daarna misschien wel met ze op de foto te mogen. Meer info over deze clinic zullen jullie nog via jullie trainers te horen kunnen krijgen.

Oefenwedstrijden en #WijZijnDSO-dag

Ook hebben we, zoals jullie al hebben kunnen lezen, voor alle jeugd teams oefenwedstrijden geregeld. Deze zijn in de ochtend van de WijZijnDSO-dag op 4 september. Daarnaast zijn er nog leuke activiteiten die jullie ’s-middags kunnen komen doen en worden er teamfoto’s gemaakt! En wat is nou een teamfoto als niet iedereen er op staat..

Wij wensen iedereen in ieder geval veel plezier tijdens dit seizoen en hopen jullie allemaal snel weer te zien op ons mooie complex!

Met sportieve groeten namens de JTC,

Erik Keller