Hallo allemaal,

Goed nieuws! Niet alleen mogen de spelers onder de 27 jaar weer in teamverband gaan trainen, ook willen we iedereen vanaf 27 de mogelijkheid geven om een balletje te gaan schieten. Uiteraard zitten hier wel wat regels aan verbonden. Namens de TC alvast heel veel plezier!

Wat gaan we precies organiseren? Een schotcircuit! Lukt het jou om de hoogste score binnen DSO neer te zetten? Alle scores worden bijgehouden en er zal een heus klassement worden opgesteld! Zo kun je wekelijks werken aan een persoonlijk record, maar natuurlijk ook proberen om andere leden te verslaan! Of gewoon lekker voor de lol een balletje schieten natuurlijk ?. Het scoreformulier staat onderaan dit bericht.

Hoe werkt dat dan precies?
Samen met iemand anders schrijf je je in op een tijdsblok via de link onderaan dit bericht. Zodra je bevestiging hebt ontvangen via de mail is jouw inschrijving definitief en mag je op het door jou gekozen moment gaan trainen. Kun je zo 1, 2, 3 niemand vinden om mee te trainen, kun je je ook als individu aanmelden, wij proberen je dan te koppelen aan een ander individu.

We zijn als vereniging verplicht om een toezichthouder aan te wijzen die ervoor zorgt dat iedereen zich aan de maatregelen houdt en tevens fungeert deze persoon als aanspreekpunt voor eventuele controles. Dit klinkt als een zware taak, maar als alle aanwezigen zich gewoon volwassen gedragen zou je alleen standby hoeven staan. Indien je bereid bent om wel een keer toezichthouder te zijn kun je je aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Aanvullende maatregelen:

• De belangrijkste: je mag alleen komen als je een bevestiging gehad hebt vanuit de TC! Alleen een inschrijving versturen is niet genoeg, je moet echt een bevestiging in je mail hebben. Dit doen we natuurlijk om ervoor te zorgen dat we niet met teveel mensen (gelijktijdig) op het veld staan.
  • Zorg zelf voor het meebrengen van een pen. De scoreformulieren liggen klaar voor de kantine.
  • Indien je het eerste blok gekozen hebt, zet je samen met je maatje de korven op op een plek die in de mail door de TC wordt benoemd.
  • Indien je het tweede blok gekozen hebt kun je de spullen laten staan, tenzij er niemand meer na jou komt. De TC laat dit weten via de mail.
  • Indien je het laatste blok gekozen hebt, ruim je de korven op en desinfecteer je de gebruikte materialen.
  • Zorg dat je zowel bij het klaarzetten als bij het opruimen altijd voldoende afstand houdt van iedereen. Voorkom drukte bij het materialenhok. Wacht netjes tot er voldoende ruimte is om je spullen te pakken of op te ruimen.
  • Uiteraard gelden alle andere corona-maatregelen die elders op de website vermeld staan. Blijf dus thuis bij (lichte) klachten, kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang en vertrek na afloop direct. Voorkom groepsvorming. De kantine is gesloten.

Link naar de inschrijving:

Schotvormen

Nr.

Oefening

1.

2.

1.

2.

10x Doorloopballen twee handen (10x scoren = bonus +3)

8x Schieten linksom (min. 6x scoren = bonus +4)

20x Stilstand van 5 meter (min.14x = bonus +10)

10x Strafworpen (min. 9x = bonus +3)