Beste leden van DSO,

Terwijl het licht van het jaar 2021 langzaam zwakker wordt, verschijnt het licht van 2022 steeds duidelijker voor ons.
Licht geeft perspectief, hoop, gezelligheid, richting, inzicht en verheldert. En dat is precies wat wij iedereen toewensen.

Een bestuurslid zal daarom deze en komende week een "lichtje met een berichtje" persoonlijk bij u thuis in de brievenbus stoppen.
En net als een goed gesprek duurt het na het aansteken even voor de boodschap helder wordt. Ziet u de boodschap? Maak er een foto van en post deze hieronder. Op die manier verlichten we heel Klundert!

Wij wensen jullie en al jullie dierbaren een gezond en sportief 2022. Een jaar waar wij elkaar regelmatig gaan ontmoeten op en rond de velden van de gezelligste club van Brabant.
Het Bestuur
Femke, Annika, Martiena, Eva, Steven, Erik en Frank