DSO Flits 28 augustus 2021

De eerste Flits van het nieuwe korfbalseizoen is gepubliceerd. Je kunt hem downloaden via de DSO website of lezen als boekje via ISSUU.

Veel leesplezier!

DSO Flits

De papieren Flits komt later.

In verband met een storing in de stencilmachine is het niet gelukt om vandaag de papieren Flits te maken. Naar verwachting zal dit eind van de week opgelost zijn. Gelukkig ontvangt iedereen ook de Flits via mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, stuur dan even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dan krijg je deze alsnog.

DSO Flits najaar 2016 online

De DSO Flits met het complete veldprogramma najaar 2016 is weer verstuurd naar iedereen die is aangemeld op onze NieuwsFlits. Deze Flits met het programma van de 1e helft veld wordt ook in geprinte vorm bezorgd bij alle leden.

DSO Flits najaar 2015 online

De DSO Flits met het complete veldprogramma voorjaar 2015 is weer verstuurd naar iedereen die is aangemeld op onze NieuwsFlits. Deze Flits met het programma van de 2e helft veld wordt ook in geprinte vorm bezorgd bij alle leden.

DSO Flits voorjaar 2015 online

Verschijningsvorm Flits en Nieuwsbrief

In de Flits van juli 2013 is in het voorwoord genoemd dat dit de laatste Flits zou zijn in de huidige opzet, waarna overgegaan zal worden op een verschijningsvorm van 3 keer per jaar met daarnaast een digitale nieuwsbrief. Dit zijn inderdaad de plannen zoals deze er liggen; om dit echter ook concreet vorm te geven moeten nog enkele belangrijke stappen en besluiten genomen worden met de redactie van de Flits, sponsorcommissie en bestuur. Hierna zullen ook alle betrokkenen nader worden ingelicht m.b.t. de veranderingen. Voorlopig zal de verschijningsvorm van de Flits dus nog even dezelfde blijven.

Ellen Leijten