Op donderdagavond 14 november om 20.00 uur organiseert DSO een spelregelavond voor alle ouders van onze jeugdleden (kangoeroes t/m A). Erik Bosman verzorgt deze avond en zal de basisregels behandelen en ingaan op evt. vragen die leven bij een ieder die meer wil weten van een toch best ingewikkelde sport als korfbal.

De volgende onderwerpen zullen o.a. aan bod komen:

- kleding en schoeisel
- spelregels, zoals verdedigd schieten, overnemen, snijden, afhouden, vallen naar de bal, de 4 seconden-regel, etc

Tevens wordt er een spelregelquiz gehouden met uiteraard een mooie prijs voor de winnaar!!

De avond is niet alleen voor ouders van onze jongsten, ook ouders wiens kind al langer lid is zijn van harte welkom. Onder het genot van een kopje koffie/thee wordt u interactief aan de hand genomen zodat u een volgende wedstrijd met minder vraagtekens blijft zitten als de scheidsrechter weer eens fluit.

Tot ziens op 14 november in de DSO-kantine!

Namens de TC,
Karolien Michielsen