Het enthousiasme straalt er vanaf. Lees snel alles wat Mandy in haar loopbaan bij DSO allemaal gedaan heeft en doet!

Je bent al een poos actief als vrijwilliger bij onze club. Wat zijn taken die je zoal op je hebt genomen of nog steeds uitvoert?
Op dit moment doe ik verschillende dingen binnen DSO. Ik train de B en het 4e team, organiseer leuke activiteiten met de JAC, ga sinds 4 jaar mee als jeugdkampleiding en zit in de JTC.

Hoe ben je eigenlijk vrijwilliger geworden?
Ik denk dat ik nu ongeveer 8 jaar bij DSO korfbal. Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik erin ben gerold. Al vrij snel ben ik training gaan geven aan de toenmalige C’s. Hier ben ik niet meer mee gestopt. De andere commissies ben ik in de loop der jaren ingerold.

Waarom vind je het belangrijk iets extra’s voor DSO te doen.
Elke vereniging heeft vrijwilligers nodig. DSO is een mooie vereniging waar veel te doen is. Ik vind het leuk en belangrijk om mijn steentje hieraan bij te dragen. Als ik zie hoeveel mensen er op sommige activiteiten af komen dan maakt dat me trots.

Verder nog iets te vertellen over je inzet voor de club?
Ik hoop dat mensen hun steentje bij blijven dragen voor de vereniging. We hebben prachtige dingen gedaan en er kunnen nog heel veel mooie activiteiten komen. Het is erg leuk om je in te zetten voor deze vereniging en voor iedereen is er wel een taak te verzinnen.

Mandy, bedankt voor je bijdrage en we hopen dat je je nog lang zult inzetten binnen de club!