Afgelopen zaterdag werd er gefeest bij DSO. DSO 1, DSO 6 , DSO C1 en DSO E1 is het gelukt de kampioenstitel te pakken. Ook DSO B2 kan dit nog lukken in het staartje van de competitie. DSO is trots op dit resultaat. DSO 1 speelt vanaf volgend seizoen voor het eerst in de 2e klasse.

DSO jeugd
DSO C1 is er in geslaagd. Ze zijn kampioen! Zaterdagavond werden zij direct, net als alle andere kampioenen in het zonnetje gezet. Het kampioensfeest was mede door het lekkere weer en de leuke dag met toernooi erg geslaagd. DSO B2 kan het kampioenschap ook nog behalen krijgen tijdens een inhaalwedstrijd op 12 juni.

Familietoernooi
Afgelopen zaterdagmiddag streden gelegenheidsteams om de titel in het zogenaamde familietoernooi. Op deze gezellige middag werd door velen geproefd aan de korfbalsport. “Ik dacht dat korfbal hartstikke saai was, maar er gebeurd toch best wel veel.” Aldus een speler van ‘na afloop samen douchen’. Uiteindelijk werd de familie Lankhuyzen de grote winnaar! Zij zullen volgend jaar weer terugkeren om de titel te verdedigen. Ook vele andere teams hebben aangegeven dat zij weer van de partij zullen zijn.

Mixtoernooi
Tijdens de laatste drie trainingsweken worden de spelers van DSO gemixt en worden er wedstrijden tegen elkaar gespeeld. Om in het thema van 650 jaar Klundert te blijven hebben alle teams een toepasselijke naam. Op dit moment gaat het team ‘de wallen’aan de leiding. Zij worden op de voet gevolgd door ’t Ravelijn' en 'de Stenen poppen'. Afsluiting seizoen Aanstaande zaterdag wordt het korfbalseizoen afgesloten met het traditionele koppelschiettoernooi. Een recordaantal koppels heeft zich opgegeven. ’s Avonds wordt er gebarbecued.

Kampioenswedstrijd van het C1, welpen training en kampioenen avond. De fotograaf was erbij.

C1 wedstrijd, welpen en kampioenen avond.