Gedurende 6 weken hield AH in de Klundert een sponsoractie voor alle verenigingen In Klundert en nabije omgeving. Dit is een enorm succes geworden, waar maar liefst 50 verenigingen aan mee gedaan hebben. Vanaf dag 1 wist DSO de koppositie te pakken en heeft dit tot de laatste dag volgehouden. Hierdoor mocht voorzitter Hans Posthumus uit handen van Patrick Nouwen een cheque ontvangen van maar liefst 976,34 euro! Deze geweldige opbrengst zullen wij benutten om het korfbalniveau van DSO op een hoger peil te trekken d.m.v. clinics en bijscholingen.

DSO is trots op het feit dat veruit de meeste stemmen naar DSO zijn gegaan. We zijn niet eens de grootste vereniging in Klundert, maar blijkbaar gunnen de inwoners van Klundert ons dit van harte. Wij zien dit als een grote waardering van de leden, maar ook van alle inwoners van Klundert, die de vele inspanningen van DSO op waarde weten te schatten. Alle stemmers, hartelijk bedankt!

Natuurlijk bedankt DSO onze hoofdsponsor AH in de Klundert voor deze geweldig leuke lokale sponsoractie, waarvan alle verenigingen konden profiteren. Een prachtig initiatief!