Korfbal.gifDSO IS OP ZOEK NAAR LEDEN !!! We doen een beroep op alle leden van de vereniging DSO om binnen je eigen familie of kennissen kring, of vriendjes of vriendinnetjes van school enthousiast te maken om te gaan korfballen. DSO staat bekend om zijn activiteiten zoals o.a fancyfair, playback shows, knutselmiddagen en zijn kamp voor de jeugd. Wanneer we nog meer leden krijgen kunnen we verder groeien tot een vereniging die nog hogere ogen kan gooien om in de regio uit te groeien naar een vereniging op een hoger niveau.

U heeft daar een belangrijke taak in, zorg met de gehele vereniging dat we een gezonde sportvereniging blijven. Met name voor de jeugd is het van belang dat er leden bij komen, en dan in het bijzonder de heren! Heren in alle leeftijdscategorieënzijn op dit moment hard nodig. De TC en JTC wil hier graag wat aan doen en heeft daarom u steun hard nodig.

Onze eerste actie wordt onze startersdag om leden te werven. Op zaterdag 23 augustus zal er een startersdag worden georganiseerd op het korfbalveld.

Wat houdt deze dag in voor één ieder?

Om 10.00 uur wordt iedereen verwacht op het korfbalveld, de koffie en thee en de frisdranken zullen klaar staan. Onder iedereen wordt verstaan alle leden van spelend tot niet spelend, donateurs, sponsors, vaders en moeders, broertjes en zusjes opa’s en oma’s en vriendjes en vriendinnetjes.

Om 10.30 uur zal er een training gegeven worden van kangoeroes tot junioren. De kinderen mogen een vriendje of vriendinnetje of broertje of zusje mee laten trainen. De training zal onder leiding staan van de hoofdtrainer van DSO Piet Klootwijk, de selectie van DSO zal hem hierbij assisteren. Deze training zal ongeveer 45 minuten tot een uur duren.

Als deze training is afgelopen is er wat te eten en te drinken voor iedereen. Ook staat er om 12.30 uur een groepsfoto gepland van iedereen die aanwezig is. Als iedereen is vastgelegd op de foto en iedereen is klaar met eten, dan is er voor de jeugd een klauterattractie aanwezig.

De oudere jeugd de junioren en senioren zullen een oefenwedstrijd spelen tegen andere verenigingen die uitgenodigd zijn ter voorbereiding van de competitie.

Kom allemaal naar deze speciale dag, die voor DSO een start moet worden naar een nieuw seizoen. Wat sowieso een heel bijzonder seizoen moet gaan worden, want in 2009 bestaat onze vereniging 50 jaar en verhuizen we naar een nieuwe locatie.

ZET DEZE DATUM 23 AUGUSTUS IN JE AGENDA EN ZORG DAT JE DE HELE DAG ERBIJ BENT, HET WORDT EEN DAG OM NIET TE VERGETEN.

De TC en JTC wensen iedereen een fijne vakantie en tot ziens op het sportveld.