Beste leden van DSO,

De maatregelen rondom het voorkomen van verdere verspreiding van het Corona-virus zijn opnieuw aangescherpt.

Dit betekent dat er in binnensportaccommodaties niet meer gesport mag worden. De trainingen en/of wedstrijden van alle teams komen hiermee helaas te vervallen.

De Rijksoverheid zal tijdens de volgende persconferentie op 14 januari 2022 de huidige maatregelen heroverwegen. We hopen natuurlijk allemaal dat met deze zeer vergaande maatregelen het effect dusdanig groot zal zijn dat we na 14 januari weer mogen gaan trainen en er zicht is op het hervatten van de competitie. Tot zover het officiële bericht.

Een bericht dat wij de afgelopen 2 jaar al vaker hebben moeten brengen. Beperkingen, niet samenkomen, zelfs het nieuwe normaal is niet meer vanzelfsprekend. Ik wil iedereen daarom, juist nu, oproepen om buiten de eigen bubbel oren en ogen open te houden. Kijk om naar anderen, pleeg een extra telefoontje, door een kaart in de bus te doen of heb op welke manier dan ook aandacht voor elkaar. Blijf luisteren naar elkaar en neem niet altijd genoegen met "het gaat goed"!

Het bestuur zal de komende periode gebruiken om het "wat als scenario" uit te werken. Wat als na 14 januari nog steeds deze of andere sterk beperkende maatregelen gelden. Wat kunnen wij dan wel doen? En hoe gaan we dat binnen de regels veilig doen? Wij houden vanzelfsprekend de berichtgeving vanuit de Rijksoverheid goed in de gaten en zullen ons zo goed mogelijk voorbereiden op wat komen gaat.

Heb je vragen laat het ons weten! Heb je zorgen of maak je je zorgen om iemand dan kan je altijd contact opnemen met onze vertrouwenscontactpersoon.

Met vriendelijke groet,
Steven ten Cate