Om zijn periode als trainer en coach bij DSO af te sluiten, laat Piet Klootwijk nog maar eens zien wat voor creatieve en vooral verenigingsman hij is. Hiervoor heeft hij in VVK trainer Jacco Broos die ook vaarwel zegt in Klundert een goede partner gevonden.

Op donderdag 9  juni aanvang 20.00 uur zullen voetbalvereniging Klundert en korfbalvereniging DSO op de locatie van de korfbalvereniging het seizoen afsluiten met een gezamenlijke training van beide selecties.

Op welke wijze deze ludieke training ingevuld gaat worden, geven beide trainers nog niet prijs. Het zal zeker een training worden die de toch al goede onderlinge band tussen beide verenigingen zal versterken.
Wie deze training wil komen bekijken is van harte welkom op het complex van ckv DSO aan de Molenvliet.