welpendistrictsdag2011 Ook dit jaar was DSO weer van de partij tijdens het Welpendistrictsdag bij korfbalvereniging Scheldevogels. Met twee DSO F-teams in de finales waarvan er 1 werd gewonnen door DSO F3 was het weer een erg leuke en succesvolle welpendag! Voor de kangoeroes was er leuk spelletjes programma waar iedereen enthousiast aan mee deed. Een eervolle vermelding is er voor Jordy Michielsen die een medaille wist te winnen met de spelletjes. Beide F-teams moesten hun wedstrijden spelen in aparte poules.
Naast de wedstrijddoelpunten telden ook de strafworpen mee voor de uitslag. DSO bleek goed op schot, want beide teams werden eerste in hun poule! Dat was al een super prestatie van onze jonge DSO kids. Maar omdat beide teams als 1e eindigde betekende dat er 2 spannende strafworpfinales gespeeld moesten worden.

DSO F1 verloor de finale helaas net met 1 doelpunt verschil maar mogen zeker trots zijn op hun prestatie! DSO F1 ging naar huis met een bokaal voor de eerste plek in de poule.

DSO F3 won hun finalewedstrijd met 4 doelpunten verschil en mocht daarom een enorme wisselbeker in ontvangst nemen. Een geweldig resultaat van dit jonge team! Gefeliciteerd!

Ik wil alle trainers en helpers vanuit DSO deze dag heel erg bedanken voor jullie medewerking! De grootste dank gaat natuurlijk uit naar Scheldevogels die deze dag elk jaar weer tot een groot succes weet te maken.

Klik op onderstaande link voor foto's van deze dag.